تاريخچه زعفران الهي دوست

سابقه فعالیت خانواده الهی دوست در زمینه مواد غذایی به حدود ۱۲۰ سال پیش باز میگردد که کربلایی محمد عطار در خیابان طالقانی اصفهان به شغل عطاری مشغول بوده اند و پس از ايشان نيز میرزا محمد حسن الهی دوست همین شغل را با اندکی تفاوت به مدت ۳۵ سال در خیابان خلجا ادامه دادند.

تا اینکه بعد از مرحوم شدن ايشان، فرزندان ایشان محمد و حسین الهی دوست شغل پدر را توسعه داده اندو در سال ۱۳۸۴ فروشگاه از فروشگاه پدر به فروشگاه فعلي در خيابان خلجا تغییر مکان یافت.

در سال ۱۳۷۳ايشان به فروش جدی زعفران پرداختند و در سال های اخیر با توجه به رغبت مردم اصفهان و همچنین صنوف تولیدی و کارخانجات مرتبط با صنایع غذایی اقدام به توزیع زعفران الهی دوست در ضمن داشتن خصوصیات برند های معتبر موجود در فروشگاه کردند. اين زعفران دارای قدرت رنگی بالا و عیار عطر و طعم بالاتر از سطح استاندارد ملی ایران است.

برند زعفران الهی دوست در سال ۱۳۸۹ به شماره ۱۶۹۳۱۴ ثبت شد و برای مدیریت کردن مسائل حقوقی مرتبط با آن شرکت زعفران ساویس جی به شماره ثبت تاسیس شد.

زعفران الهی دوست در بسته های یک مثقالی ، نیم مثقالی ، ۲۵۰ گرمی و ۵۰۰ گرمی بسته بندی می شود که مورد استقبال گرم خریداران قرار گرفت. زعفران الهی دوست در شرکت كشاورزي توس برادران بسته بندی می شود. که دارای علامت استاندارد ملی ایران ، ایزو ۹۰۰۱ و گواهی سلامت ایمنی غذایی HACCP است.

 

تصویر فروشگاه زعفران الهی دوست
تاريخچه فروشگاه زعفران الهي دوست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.