درباره ما

تاریخچه زعفران الهی دوست

تاريخچه زعفران الهي دوست

پیشینه فعالیت فروشگاه الهی دوست در زمینه مواد غذایی به چهار نسل قبل باز می گردد که آقای کربلایی محمد عطار در یکی از خیابان های مرکزی شهر اصفهان(طالقانی) مبادرت به راه اندازی یک فروشگاه عطاری سنتی نمودندایشان دارای سه فرزند پسر بودند که هرکدام به نوعی پیشه پدر را ادامه دادند تا اینکه فرزندان نسل سوم به نام آقایان محمد و حسین الهی دوست کار پدران خود را به شیوه جدید توسعه دادند و با در آمیختن حسن شهرت،تجربیات کاری و تحصیلات دانشگاهی در رشته بازرگانی مبادرت به عرضه زعفران بصورت تخصصی نمودند.

محمد حسن الهي دوست پدر موسسين برند زعفران الهي دوست
محمد حسن الهي دوست پدر موسسين برند زعفران الهي دوست

اولين فعاليت هاي بازاريابي

محمد وحسين زماني كه با يك ديگر شراكت را آغاز كردند، شروع به عرضه زعفران به صورت تخصصی نمودند.  برادر بزرگتر از تجربیات و شهرت پدرش و فرزند دوم از آخرین دانش روز و تحصیلات در زمینه بازرگانی استفاده مي كنند و شروع به عرضه زعفران با برند برتر ایرانی می کنند.

 

محمد الهي دوست يكي از موسسين برند زعفران الهي دوست
محمد الهي دوست يكي از موسسين برند زعفران الهي دوست

برند زعفران الهي دوست

زمانی که تقاضای بازار بصورت قابل توجهي افزایش یافت.آنها با  شرايطي مواجه شدند كه مشتريان از آنها درخواست کرده اند تا محصولاتی را با نام تجاری خود عرضه کنند. به همين خاطر آنها تصمیم گرفتند نام تجاری جدیدی به نام زعفران الهی دوست ارائه دهند تا مشتریان با اطمینان بیشتری این محصول گران قیمت را خریداری کنند. همچنین برند الهی دوست در سال ۱۳۸۹ با شماره ۱۶۹۳۱۴ به ثبت رسید. به همين منظور برای عقد قرارداد با یکی از شرکت های معروف تولید کننده زعفران ایرانی نیاز به تاسیس شرکت داشتند و شرکت ساویس جی در سال ۱۳۹۰ با شماره ۴۶۷۲۶ به ثبت رسیده است.

حسين الهي دوست يكي از موسسين برند زعفران الهي دوست
حسين الهي دوست يكي از موسسين برند زعفران الهي دوست-۰-۰-

مشتريان برند زعفران الهي دوست

در ابتدا  زعفران در بسته بندی های کوچک برای مصرف کنندگان داخلی  وزماني كه  با تقاضاي گروه های مصرف کننده صنعتی مانند کارخانه های بستنی و شیرینی سازی و رستوران های بزرگ  كه نیاز به بسته بندی اقتصادی دارند مواجه شدند زعفران را با بسته بندی فله کاملاً بهداشتی و تحت نظارت استانداردهای ملی و بین المللی  عرضه نمودند.

 

نسل چهارم بازاريابي

با گذشت زمان، با تغيير رویکرد از بازاریابی سنتی به رویکرد جدید نسل چهارم بازاریابی که شامل مشارکت فعال در وب سایت و شبکه های اجتماعی است. با  مشتریان جدیدی از جمله گردشگران خارجی و زعفران کاران و تمامی افرادی که به زعفران نیاز دارند مواجه شدند. با ادامه اين روند خوشبختانه می توان ادعا کرد که سهم قابل توجهی از زعفران در استان اصفهان و سهم فزاینده ایي در کشور ایران با این برند عرضه می شود که باعث دلگرمی بنیانگذاران آن شده است.

 

جهاني شدن

 

امروزه زعفران الهی دوست با توجه به تجربیات فراوانی که به طور غیرمستقیم در تامین نیازهای مصرف کنندگان بین المللی به دست آورده است تصمیم گرفته است تا نقش موثری در بهبود سبد غذایی سالم مصرف کنندگان جهانی داشته باشد تا تامین پایدار و مطمئن شرکای تجاری در سراسر جهان را تضمین کند. شعار اصلی این تامين کننده  جوان زعفران ایرانی، تامين  ایمن و پایدار است.

گواهی نامه های کسب شده

چشم انداز و مأموریت زعفران الهی دوست

باتوجه به اهداف این مجموعه زعفران الهی دوست برآن است که به سوی انتخاب محصولات ارگانیک ودر نهایت عرضه آن به مصرف کننده اقدام نموده و بنادارد دارد که زعفران را برای حفظ وارتقا سلامت افراد جامعه به طور گسترده در سبد انتخابی مصرف کنندگان نهادینه نماید.